Haberler:

Kasyopya Celseleri'nin orijinal çevirilerini yapan ve yayınlayan
tek resmi ve gerçek Türkçe kaynak BaskalarinaHizmet.com 'dur.

Ana Menü

Forum Üyeliği İçin Prosedür

Başlatan webadmin, 27 Ağustos 2009, 21:34:17

« önceki - sonraki »

0 Üyeler ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

webadmin

KASIM 2023 İTİBARİYLE MEVCUT YENİ FORUM ALTYAPISINA GEÇMEMİZDEN SONRA AŞAĞIDAKİ "FORUM ÜYELİK PROSEDÜRÜ" ŞİMDİLİK GEÇERSİZ KALMIŞTIR, FORUMA ANA SAYFANIN EN ÜSTÜNDEKİ "KAYIT OL" BUTONU ÜZERİNDEN KENDİNİZ, ONAY BEKLEMEDEN ÜYE OLABİLİRSİNİZ.


FORUM ÜYELİK KOŞULLARI
Forumumuz büyük ölçüde ruhçu bakış açısıyla bağlantılı çeşitli konuların incelenip yorumlandığı bir forumdur. Ra Bilgileri, Pleiades Bilgileri ve Kasyopya Bilgileri bu forumu oluşturan ekibin temel ilham kaynakları arasındadır. Forumumuzda konu edilen ve edilmeseni istediğiniz herhangi başlığa dair görüşlerinizi, soru ve yanıtlarınızı insancıllığın gerektirdiği saygıyla paylaşmanız beklenmektedir. Forumun varlığına ve amacına bilinçli olarak zarar verici nitelikte olduğuna karar verdiğimiz türde yıkıcı veya manipülatif içerikli mesajlara ve kullanıcılara karşı uyarı ve devamında üyeliğin durdurulması şeklinde tek taraflı yaptırımda bulunulabilir.

Forum dışı kaynaklardan alıntı/paylaşım yaparken (youtube videosu veya metin), mesajınızın sadece bir kopyala-yapıştırdan ibaret olmamasına lütfen özen gösterin. Söz konusu içerikten ne anladığınızı ve neden paylaşma gereği duyduğunuzu da belirtin. İçeriğe tamamen katıldığınız, doğru bulduğunuz ve diğer herkesin veya pek çok kişinin de o içeriği öğrenmesinin iyi olacağını düşündüğünüz için mi paylaşıyorsunuz? İçerikte tartışmak veya hakkında sorular sormak istediğiniz şeyler olduğu için mi? Lütfen belirtin. Mesajınızın (alıntınızın) öylece ortaya bırakılmış bir \"kopyala-yapıştırdan\" ibaret OLMAMASINA özen gösterin lütfen. Sadece sizin şahsen ilgi duymuş olmanız ve başkalarının da duyabilecek olduğunu düşünmeniz, forum dışından bir videoyu veya metni hiçbir açıklama yapmadan ortalığa bırakıp gitmeniz için gerekçe oluşturmuyor. Paylaştığınız içeriğe değer veriyorsanız, neden paylaştığınızı, ondan ne anladığınızı, neyine katılıp neyine katılmadığınızı, itirazınız veya varsa sorularınızı da paylaşma değerini, özenini gösterin lütfen. Bu özen gösterilmeden, etkileşim ve tartışma çabası olmadan paylaşılan içerikler forumu lüzumsuz yere \"şişiren\" ve sürekli tekrarlanması halinde forumun işlevini zayıflatma tehdidi oluşturabilecek bir etki yapıyor. Çok alıntı az tartışma/etkileşim değil, az alıntı çok tartışma/etkileşim olsun amacımız. Paylaştıklarınız yoluyla tartışma/etkileşimse amacınız (ki K\'ların da celselerde zaman zaman önemle vurguladıkları gibi amaç bu olmalı), ilk adımı sizin atmanız gerekiyor; paylaştığınız içeriği neden paylaştığınızı, katıldığınız-katılmadığınız yönlerini, varsa sorularınızı vs. belirterek.

Foruma üye olmak isteyenlerin forum konularına görüş, eleştiri ve önerileriyle gerçekten iştirak etmek istiyorlarsa üyelik talebinde bulunmalarını rica ediyoruz.

Bu koşullar dahilinde Başkalarına Hizmet Forumu\'na üye olmak isteyenlerin;

[email protected]

adresine "baskalarinahizmet.com forum üyelik koşullarını kabul ediyorum" ibareli bir eposta (forumda kullanmak istedikleri kullanıcı adını da belirterek) göndermelerini rica ediyoruz. Bu mesajı aldıktan sonra foruma giriş için gerekli bilgileri e-posta\'nıza göndereceğiz ve sizi forumumuzda görmeyi bekliyor olacağız.

Not 1:Bazen üyelik başvurusu epostaları spam/gereksiz kutusuna düşebiliyor ve başvuruyu fark etmemiz gecikebiliyor. 24 saat içinde yanıt alamadığınız başvurularınız için lütfen alternatif bir eposta adresinden tekrar başvuruda bulunmayı deneyin. Forum üyelik başvurunuzun cevaplanmaması söz konusu değildir.

Başvurularınıza yanıt olarak bizim gönderdiğimiz üyelik kaydı mesajı da yanlışlıkla sizin spam/gereksiz posta kutunuza düşebilir, lütfen kontrol edin. Forum üyelik başvurunuzun cevaplanmaması söz konusu değildir.

Foruma üyelik başvurusu alınıp üyeliği açılan ve giriş bilgileri eposta adreslerine gönderilen kişilerin ilanı, bu başlık altında, yani \"Forum Üyeliği İçin Prosedür\" başlığı altındaki son sayfada şu ifadeyle paylaşılmaktadır: \".... rumuzuyla üyelik başvurusunda bulunan kişinin forum üyelik hesabı açılıp giriş bilgileri eposta adresine gönderildi.\" Dolayısıyla, bu başlığın son sayfasında, talep ettiğiniz rumuzun belirtilip üyeliğin gerçekleştirildiği, giriş bilgilerinin ilgili şahsın epostasına gönderildiği şeklindeki açıklamayı gördüğünüz halde bu epostayı almadığınızı düşünüyorsanız veya göremediyseniz, epostanızın gereksiz/spam kutusunu kontrol etmeniz iyi olacaktır. Yine de söz konusu eposta görünmüyorsa, üyelik talebinizi tekrar (aynı veya belki farklı bir eposta adresi üzerinden) yapmanızı rica ediyoruz.


Not 2: Forumumuzun üyeler arası özel mesajlaşma / eposta gönderme özelliği ne yazık ki bozuk ve düzeltmeye yönelik şimdiye kadarki teşebbüsler başarısız oldu. Bu özelliğin arızalı olmasının dolaylı bir faydası da var. Ne paylaşılacaksa doğrudan herkese açık olarak paylaşılabilir. Özel yazışma veya kullanıcıların eposta adreslerinin öğrenilmesinin mutlaka gerekli olduğu durumlarda forum yönetiminden yardım istenebilir.


Başkalarına Hizmet Forum Yönetimi

 

Tiversonus

#1
Bazen amblem ile sorular gelebiliyor, bu normal. Kasyopyalıların en meşhur sözü: "Bilgi korur"...

Ve bu amblem bir Ekin Çemberi (Crop Circle);

Bu eki görüntüleyemezsiniz.

The "Dolphin" (or triple-crescents) formation at Barbury Castle, July 23, 1999 (wheat).

Ve belki bir anlam yüklemek gerekirse; şu üçleme eser: "Ra Bilgileri, Pleiades Öğretileri, Kasyopya Celseleri"...buna da uygun oluyor...Ama bir "Japon yorumu" da ilgimi çekmişti, sanırım "Kraliçe" idi...Herşeye rağmen bir "Yunus" YA DA "üçleme" YA DA "6. Yoğunluk Düşüncesi"...Ben hepsini de uygun buluyorum anlam olarak...Ve çokta önemli değil kanımca...

Not: Eski yönetici arkadaş (Pınar) bunu çizdirmişti bir dosta, tam bilmiyorum, ama içime sinen bir amblem ve teşekürler, amblemde emeği geçenlere...

----

Buraya kadar anlattıklarım Ekin Çemberi araştırmasından çıkan bilgiler...Ama içsel olan şey ise şuydu aslında: Başkalarına Hizmet kavramını bir sitede anlatır iken üç adet birbirlerine değen çember çizmiş ve bunlardan birbirlerine yaşam için enerji akışını ifade eden üç ok çizmiştim. Hepsini matematiksel bir ifade yakalamak sezgisi ile yapmıştım ve ekin çemberinden habersizce. Sonra ekin çemberini/amblemi gördüğümde benim çizdiğim; "Başkalarına Hizmet ve denge, barış, huzur" sembolünün Ekin çemberi olduğunu ilk görüşte anlamıştım: Bu bir kavramdan sembole varım gibi bir şeydi...

baknz: "BH VE KH HAREKET TARZLARI"
http://www.budur.com/forum/topic.asp?TOPIC_ID=1587&whichpage=7

aytac

#2
herkese merhaba sevgiler selamlar çok çok.. uzun zamandır her gün aralıksız takip ediyorum..
bir türlü yazamadım neden bilmiyorum.. neden diye sormak da olmadı ama sizleri ailem gibi hissediyorum :))
aile de diyemiyorum ne dicem onu da bilemiyorum... olduk işte geldik :)) çooook selamlar sevgiler tekrar

bigsenfoni

#3
Hosgelmisen gurban... :D
DENEYİMİNE DAYALI OLMAYAN HER ŞEYİ SADECE BİR VARSAYIM OLARAK KABUL ET  OSHO


Kalbiniz temiz,gözünüz acik olsun.

aytac

#4
:)) çok teşekkürler bigsenfoni.. cok guzel isim :)) normal hayatta da böyle isimlerimiz olsa keske harika olurdu

rebeleclipse

#5
buluştuğumuz için minnettarım.
 

gerçek tosun paşa

#6
Foruma hoş geldin o zaman. Yeni katılanları görmek bizi sevindiriyor.

bozadi

#7
Evet, aynen, aramızda yeni katılımcılar görmek sevinç veriyor. Foruma hoşgeldin rebeleclipse :)

rebeleclipse

#8
dışarıya akıyouz :)) ölümü tutuyoruz.. herşeyi bilmek işe yaramıyor. işimiz bedenle takılmak :)
 

rebeleclipse

#9
yalnızlığımızı kutluyilkuz kardeşim.. düşünmek burada yaşar.. ilk ayrılık ilk düşüncede başlar ve o güzeldir.
 

rebeleclipse

#10
ayrıca yeni katılmadım. sizi dinlemek harika bence :)
 

rebeleclipse

#11
ruh dediğimiz karakter.. en çok ne isterdim mesela.. şimdi içindeyim :) düşünerek dışa akıyoruz ya.. ra da geçen ego ile istemek meselesi gibi.. bilirsen yaradan olduğunu istemezsin aslında. arayışımız bu yönde....
 

rebeleclipse

#12
5 duyu ötesini zorluyoruz michael newton kastırdı egosuyla. big senfoni der ki. saldırı büyük. bu senin tutumun :) organizmanın farkına varman ayrı olmak değildir.. kendine saldırı tarifi yapma :)
 

gerçek tosun paşa

#13
rebeleclipse tekrardan hoş geldin. bigsenfoni gördüğü zaman okuduklarını yorumlayacaktır ama sana yanlış anlamazsan forumla ilgili ufak bir hatırlatmada bulunmak isterim. söylemek istediklerimizi genelde alt alta birden fazla mesajda atmak yerine tek mesajda toplamayı forumun düzeni ve takip edilebilirliği açısından tercih ediyoruz. kendi attığın mesajın üstünde düzenleme butonunu kullanarak yazdıklarına ekleme-çıkartmalar yapabilirsin. Bu bize hem kendimizi daha iyi anlatma hem de karşımızdakini daha iyi anlama konusunda oldukça yardımcı oluyor.

bozadi

#14
Hem sayı hem de içerik/tarz anlamında, bu forum için suistimal teşkil edecek şekilde peşpeşe çok sayıda mesaj atması nedeniyle üyeliğini durdurmak zorunda kaldığımız "aytac" arkadaşımız, tekrar hoşgeldin :) Aynı nedenlerle çok kısa süre içinde üyeliğini tekrar durdurmak zorunda kalmak istemiyorum gerçekten. Lütfen zincirleme şekilde çok kısa aralıklarla peşpeşe çok sayıda mesaj gönderme, lütfen aynı anda çok fazla başlıkta mesaj atma. Senin bu foruma ve bu forumun da sana katabileceği değerli şeyler olabileceğinden şüphe etmiyorum ama bu imkanın boşa harcanmasını hiç istemeyecek olmakla birlikte, suistimale kesinlikle göz yumamam. Burası sınırsız ve koşulsuz bir özgürlük ortamı değil. Bu ortam kendiliğinden oluşmadı, ciddi bir emek harcanıyor ve bu emeğe "saygı göstermek", öncelikle herkesin buradaki davranışlarındaki egosal/kişisel tatmin konusunda elinden geldiğince dikkatli ve özverili olmasını gerektiriyor.